5 comments on “Day 41

  1. Jaaa, så føler jeg bedre jeg kan følge lidt mere med :)!
    Men af de spansk beskrevne billeder, må jeg lige sige, at det med mælk, ødelagt glas og generelt dem med farver har været mine favoritter! Også det med din by i sort/hvid.
    Også fedt billede i dag!😀 Jeg tænkte lige, “Øhhh det juletræ når da at visne!” … men så kom jeg i tanke om, at I ikke har rigtige juletræer, tehe.

  2. Viva los hispanoparlantes jajaja!!
    Coincido con el comentario de arriba, esto no es un autorretrato jajaja!!!
    Muy buen trabajo, aprovechaste muy bien ese falso “ojo de pez”.
    Saludos!!
    PD: es que ya tienes armado el árbol de navidad? aquí no se lo ve hasta dentro de por lo menos 20 días más.

Comments and critiques are apreciated.

